ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

شامپو

1396/5/27 18:55
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوشگلم

توی اینستا خیلی ازم سوال شده در مورد چیزای مختلف وروجکا..مثلا وسایل حمامشون و...

من سعی میکنم چیزایی ک در موردشون سوال شده رو هم تو اینستا بگم هم اینجا...

خب من از نوزادیه ثمین واسش ایروکس میزدم خیلیم راضی بودم خودمونم ایروکس میزدیم هنوزم ثمین ایروکس میزنه ولی بزرگسالانشو خودمونم ایروکس بزرگونه میزنیم اما واسه آوین مادرکر میزنم خیلیم راضیم البته نوزادیش واسش چیکو میزدم خیلی راضی نبودم ولی از مادرکر راضیم😉

اینم بگم که بچه ها پُر بودن موهاشون به شامپو ربط نداره☺☺

خب امیدوارم جواب سوالاتون رو گرفته باشین😊😊

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)