ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

زیبای شهریوری ام..!

1397/3/22 22:39
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
508 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبا روی ما..

ستاره پر فروغ آسمان زندگیمان..

ما نام "ثمین" را بر تو نهادیم..

به معنی ارزشمند،گرانبها..

تا بدانی

ارزشمند ترین هدیه خدا تو هستی..

با آرزوی

زیباترین فردا ها برای  وجود نازنیت....محبت

قربانت:مادرت

بیست و دوم خرداد ماه یکهزار سیصد و نود و هفت خورشیدی...

این متن و با عشق برات نوشتم ثمین زیبای من(متن بالا)

این هم شعر دختر شهریوری(نوشته بانو مهناز نصیرپور(بانوی فصلها)

دختر شهریور!
گندم موی ترا
مهر دستان طلای خورشید
چه فریبا
زیبا
دانه دانه
رج رج
چه شکیبا
بافته...

آن خدای باور
اولین و آخر
شعر این مزرعه را
به لطافت
با عشق
همچو دیبا تافته...


یاد گلواژه ی عشقش در دل
همچو فانوس
به تاریکی تنهایی من
رقص کنان *
آویز است...

دختر شهریور!
شاعرانه، صد رنگ *

می خرامی آرام
تو در آغوش نسیم
با غمی بی آهنگ

دامن سبز تو
می بازد رنگ
عاشقانه،دلتنگ...

آخرین سمفونی تابستان!
زردی گاه به گاهت
هرچند
قاصد پاییز است

دست فصل سوم
بر تن و گیسویت
مهرِ شعرآمیز است

چشم بارانی تو*
خیس از عشق،
ز غزل لبریز است

کوچه های قلبت*
نور امّید تب شبدیز است...

 

شب بهاریتون زیبا..

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
25 خرداد 97 10:58
عالییی راستی میشه 3 پست آخر ما رو پسند کنین؟🌹
ممنون میشمممم💜
مرسیی🌹
🌹🌹🌹
💜💜
🌹
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
چشمممم!
حتمامحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 1:18
عزیزم من با دخترتون ثمین جان در وب خودش دوست بودم
شما مادرشین دیگه
راستی من دنبالتون کردم
دوست داشتین دنبالم کنین
مررررررسی
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
چشمممبغل
با افتخار دنبالتون کردممحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 1:46
قربون شماااااااااااااااا
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
خدا نکنه مهربووونمحبتمگه میشه به مهربونی تو!الآن من ثمین هستمخندونکمامانم لپتاپ و داد بهمخندونکخواهش میکنم اون متن و کپی کن که تو وبمه!