ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

قهرمان های ما...!

1397/4/5 1:21
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
266 بازدید
اشتراک گذاری

این قصه مربوط میشه به قهرمان هایِ کشورمون..

قهرمان هایی که تا آخرین دقایق جنگیدن..

و انصافا خوب هم جنگیدن..

سردار عزیز...

ایران بهت احتیاج داره..

قبول دارم سخته!

خیلی سخت!

وقتی چند میلیون آدم بهت فحش بدن...

فقط ازت میخوام مقاوم باشی

خدا میدونه به اندازه برادر کوچیکم دوست دارم!

نه فقط تورو!

که تک تکتون رو!

قهرمان ها

تا ابد تو قلبمون هستید..

انشالله تو قطر پرتغال و اسپانیا و همه رو میبافین به هم!(جناب خانخندونکسکوت)

فقططط نا امید نشید..!

از اون بی فرهنگ هایی هم که فحش میدن میخوام

خودشون برن یه دقیقه با پرتغال و اسپانیا مسابقه بدن..

ببینم چه گلی به سرمون میزنندلخور

انصافا گلی که علیرضا بیرانوند عزیز گرفت باید ثبت بشه تو تاریخ!

پنالتی رونالدو رو مهار کردن کار هیچکی نیست!

قهرمان ها؛

چه برنده چه بازنده قهرمانیدمحبت

خدا نگذره از اونایی که بهتون فحش میدن..

پیج رسمی سردار آزمون در اینستا:

@sardar_azmoun

خواهش میکنم از کسایی که دارن این پست و میخونن

خواهش میکنم ازتون

برین تو دایرکتش بهش تبریک بگین!

گل کاشتن..

خواهش میکنم ازتون

این جوون 23 ساله کم نذاشت واسمون

نه تنها سردار

که همشون..

ولی سردارِ عزیز از همه بیشتر فحش خورد..

برین توی دایرکتش و بهش تبریک بگین

اصلا تو دایرکت همشون برین!

فوتبال ایران به تک تکشون نیاز داره!

قهرمان ها ما عاشقتونیم♥️♥️

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 تیر 97 9:38
واقعا متاسفم برای ادمای بی فرهنگ. قهرمان های ما واقفا جنگیدن. عالی بودن. کی فکرشو می کرد مقابل پرتغال حرفی داشته باشیم واسه زدن. کی فکرشو می کرد تنشون رو بلرزونیم. باید واقع گرا باشیم. و انتظار بیجا نداشته باشیم.
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
ممنونم که حمایت میکنید از ما‌محبت
واقعا حرفتون درستهبغل
خوشحالم که دوستایی مثل شمارو دارممحبت
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
5 تیر 97 17:27
خدا نگذره از اونایی که فحش میدن

چقد خوب گفتین واقعا هم اون بی فرهنگ هایی هم که فحش میدن میخوام
خودشون برن یه دقیقه با پرتغال و اسپانیا مسابقه بدن..
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
ممنونممحبت
خیلی خوب گفتینتشویق
چه خوبه که دوستایی مثل شما رو دارممحبت
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 23:23
به منم سری بزنین💕
ما دنبالتون کردیم💞
دوست داشتین دنبالمون کنین💕
💞💞💞
💕💕
💞
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
چشممحبت
کرفس
6 تیر 97 21:48
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
باعثِ افتخارِ منه..
ممنونمحبت