ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

معرفی نامه(3)

1395/11/11 23:21
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
140 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام...

ثمین عزیزم متولد1384.6.6در شهر زیبای دزفول.بیمارستان آیت ا... نبوی..

دخترک خوشتیپ و لاغر من به شدت اهل خانواده اش است...و به قول خودش که میگوید من دختر اجتماعم...

هر لباسی که میپوشد باید کلـــــــــــــــــــییی تعریف دهیم تا راضی شــــــودمحبت

بسیــــار احساساتی است...

ایران را زیاد دوست دارد...

هرچنــــد هر از گاهی هم میگوید چرا نمیرویم کانادا زندگی کنیم؟؟

ما برنامه ای برای مهاجرت داریم اما کی اش را خدا میداند!خندونک

فعلا هرچه حضور ذهن داشتم نوشتم!

خدا نگهدار

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هانیل
12 بهمن 95 12:00
سلام نسیم جان.همشهری عزیز!!!! خوشحالم که یه همشهری اینجا پیدا کردم خدا ثمین و آوین جون و حفظ کنه با اجازه لینک شدین💜
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
نسیم سلام گلممممنو فک کنم بشناسی به وب دخترم ثمین هم سر زدی شما هم لینک شدی عزیزماونم با افتخاررررررر