ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

شیشه شیر و پستونک های آوین😊😉

1396/6/29 23:49
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
113 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوشگلم در مورد شیشه شیر و پستونکای آوین سوال کرده بودین😊

اینو بگم که آوین هم شیر خودمو خورد و هم شیشه شیرو گرفت😊و توی پستای قبلم گفتم که آوین به شیر خودم حساسیت پیدا کرد و شیر رو بالا میاورد😢ولی دکترش گفت که میتونی از شیر بگیریش... اونموقع 16ماهه بود. و از اون به بعد فقط تو شیشه شیر میخورد..

تا اینکه کم کم کمش کردم و هنوزم گهگاهی تو شیشه شیر قدیمیش شیر میخوره ولی نمیشه گفت که در حد اعتیاده😂

خب از موضوع خارج شدیم!

من واسه آوین بیشتر شیشه شیر هاشو لاوی می خریدم.. و دوتا چیکو داشت و یه‌‌ پنبه ریز😁

ولی اگه بپرسین کدومش بهتره میگم لاوی😊😉

از این پیج میخریدم:

lovi_iran@

پستونک هم لاوی.. چون واقعا لاوی یه برند عالیههه👌👌

من هم هر ماه واسش پستونک عوض میکردم(البته به گفته ی دکترش)_میگفت که بعد یک ماه آلودگی های زیادی روی پستونک جمع میشه و حتی آلودگی های هستن که با جوشاندن هم از بین نمیرن_پس حتما پستونک های بچه هاتونو ماهی یکبار عوض کنید😉😉

آهان پستونک هم از پیج:

@lovi_iran

ممنون بابت همراهیتون🤗منتظر نظراتتون هستیم😚

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)