ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

معجزه دختـــــღــــــر داشتن..

1396/6/16 0:23
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
79 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که یادم میاد...

عاشق دختر بودم..

حتی توی بازی های بچگیم مامانِ یه دختر بودم..

ازدواج که کردم همش میگفتم بچم دختر باشه...

باردار که شدم از روز اووول به دختر فکر میکردم..

همه میگفتن سالم باشه..من میگفتم سالم باشه دختر باشههههه😍😍

و حالا من مادرم..

مادر دوتا پرنسس..

مادر دو تا فرشته که همه ی فکرو ذکرشن😍😍😍

مادر دخترایی که توی رویاهام اونا رو داشتم...........

نفس های منــــــــ😍ــــــ...

توی قلب من برای دوست داشتن شماها....

حد و مــ ـ ـ ـ ـــرز نیست..

اینو همیشه به یاد داشته باشین👆🏻

عاشقتونم..با تمووووووووووم جونم❤️❤️❤️

چه چیزی بهتر از اینکه خسته از سرکار بیآی خونت هم بهم ریخته باشه مجبور بشی بری بیرون وقتی بر گردی ببینی خونت عین دسته ی گله💐💐💐💐

بلههههههههه این دختر مهربون مااااااااا خونه رو واسم مرتب کرد...فدات بشم که انقدرررررر ماهی😘😘😘😘

آشپزخونه رو طی کشید و جارو کرد..

هال رو جارو کرد..

لباس ها رو گذشت روی جا لباسی..

ظرفای کثیفو گذاشت تو ظرفشویی..

اتاق آوینو مرتب کرد..

خیلییییییییییی به موووووقع کارامو کرد..

درست روز قبل از سفر که همه ی مامانا میدونن چقدر سرمون شلوغهههه😤😤😤😤😤😤😤😤

بلیییییی یه برنامه ی سفررررر داریم..جمعه

خب شبتون خوووووووووش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)