ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

تولدت مبارک زندگیه من

1396/6/10 23:03
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
83 بازدید
اشتراک گذاری

کپلیههه خوووشگل من...

خوشمزه ترین سمنوی دنیااااا😍😘

تولدت مبارک زندگیم...

ببخش که دیر تبریک گفتم😢😭

من یه مامان شاغلم☹و گهگاهی هم بهش یکم چاشنی تنبلی اضافه میکنم😐😂

نمیدانم آلزایمر بودی یا عشق..‌

که وقتی مبتلایت شدم خودم را از یاد بردم😍😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
5 خرداد 97 19:24
 وااااایییییی چه متن زیباییجشن
مبارکاسمحبت
انشاءالله در کنار خونواده محترم همگیتون 120ساله بشیدگل
وب نازی دارین احسنت به اینهمه هنر تشویق
شما فالوو شدین خوشحال میشیم شما هم ما رو فالوو کنید .🌸🌼🌼🌹🌹🌹🏵🏵♥♥🍀🌻🌻🌷🌷💗💗💗👑🌸🌸🌼🌼🌹🌹
ماMے jون...ღ👩
پاسخ
ممنونم عزیزم!
شما خودتون زیبابین هستید تمام دنیا رو زیبا میبینید!
شماهم فالوو شدید!محبت
ماشالله به خودتون و پسر گلتونگلمحبت