ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

تو کی بزرگ شدی؟!

1396/5/30 14:42
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
1,782 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود گذشت این 11سال و 11 ماه !چقدر زود بزرگ شدی ثمین

گاهی در گوش ات زمزمه میکنم:ثمینم برای بزرگ شدن عجله نکن ! اما انگار زندگی دارد روی دور تند حرکت میکند

کمی آرامتر دخترم ،به کجا چنین شتابان؟

بگذاراین روز ها رو خوب نفس بکشم!به مادرت فرصت بده نفسم

چقدر طرز نگاهت فرق کرده عروسک کوچولوی من 11ماه که از مرز 11 سالگی گذشتی ولی چرا اینهمه بزرگ شدی یهو؟

فقط کمی آرومتر بزرگ شو من این لحظه ها رو با جون ودل میخواهم هک کنم توی وجودم..

دختر زیبای 11 سال و 11 ماهه ی من..

تو کی بزرگ شدی؟!4 روزه که روز شمار معکوس تولدت شروع به حرکت کردن..

فقط6روز مونده تا 12سالگیت..

یک سالگییی

فدای اون تیپت بشممم زندگییییییمحبتفرشته ی یک ساله..

همین طور تو لپتاپ میگشتم این عکسو پیدا کردم(تولد 1 سالگی)

جشن اول(تازه از اهواز اومده بودیم خونمون بهم ریخته بود خونه مادرجون_مامان من_جشنو گرفتیم وجشن اصلیشو 9شهریور گرفتیم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)