ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

شیرخشک و سرلاک آوین

1396/5/28 23:06
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.

در مورد شیرخشک آوین عسلی سوال کردین آوین هم شیشه گرفت و هم از خودم شیر خورد ولی توی ۱۴ماهگی به شیر خودم حساسیت پیدا کرد..و مجبور شدم از شیر خودم جداش کنم..

بهش شیرخشک نان سویسیش رو دادم چون برند سويسيش پروتئين و ويتامين بيشترى داره و چون زير نظر اتحاديه اروپا توليد ميشه مواد افزودنى و نگه دارنده ى كمترى نسبت به برنده ايرانيش داره
و به خاطر مولتى ويتامين و مينرالى كه داره بچه ها تو فصل گرما اسهال نميشن😉

و آوین هم خیلی خوب میخورد😋😉

و سرلاک هم بهشبوديد
من همون سرلاك نسله اما سويسيشو بهش ميدام
سرلاک نسله سویس بخاطر وجود ویتامین سی و دی و بکمپلکس و اسید فولیک باعث جذب سریع به بدن بچه میشه و همینطور که میدونین سر لاک قدیمی ترین برند غذایی جهان کمپانی نسله هست.بر عکس سرلاکهایی داروخانه ایی که فقط تحت لیسانس شرکت نسله هستن و دارای گرید چهار خاور میانه است.نسله اصلی گرید یک اروپا رو داره و از نظر ترکیبات و ارزش غذایی وقیمت واقعا خوب و مقرون بصرفه است
اورجينال اين محصول رو ميتونيد از پيج:@happy._baby_ 
تهيه كنيد‌.شیر خشک هم از همین پیج🤗🤗

اگه سوالی داشتین تونستم جواب بدم‌ در خدمتم😘😘

پ.ن:این سوالا تو اینستا پرسیده شدن..

من لباس ها رو فقط از اینستا تهیه نمیکنم بقیه رو از پیج های معتبر خریداری میکنم😊😊

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)