ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

آخرين پست 1396

1396/12/29 19:12
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
243 بازدید
اشتراک گذاری

دلم نيومد نيام و آخرين دقيقه هاي 1396 رو ثبت نكنم..

امسال هم با تموم خوبي ها و بدي هاش،،

سختي ها و آسوني هاش،،

تلخي ها و شيريني هاش..

گذشت و فقط ازش يه خاطره موند..

آرزو ميكنم توي پرونده سال جديدتون..

فقط خوشي و خوبي باشه..

امسال خيلي ها از بينمون رفتند..

كرد هاي عزيزمون،،

نابغه هايي كه سوار هواپيماي تهران ياسوج بودن..

دريا نورد هاي زحمتكشمون..

و افراد عادي..

و اين شعر هم كه عاشقشم به مناسبت سال نو:

گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین 

روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین 

ای تو یزدان ، ای تو گرداننده مهر و سپهر 

برترینش کن برایم این زمان و این زمین

و اين هم دختركــــ هاي دوستداشتني 3و 11 ساله سال پيش من!!امسال 4 و 12سالشونه

ثمين-آوين
همين چشما ميتونن

مرز هاي اميد به زندگيو

چندين برابر جا به جا كنن!

دخترك هام

خداوند كه شمارا خلق كرد

مرا دائم الحياتتان كرد!

اگرنه من بايد خيلي وقت پيش از ذوقتان مي مردم!

(اون بادگيره چي ميگه ديگههه!)

-مهمون داشتيم واسه يكي از مهمون هامون بود!

ميبينيد چه دختراي ريلكسي دارم من؟!

تو اوح شلوغي و در حالي كه من كلي كار دارم دارن چيليك چيليك از خودشون عكس مي گيرن!

ثمين

تو بهاري

نه بهاران از توست

از تو مي گيرد وام

هر بهار

اين همه زيبايي را

به چه مانند كنم

در همه آفاق تورا؟!

عاشق موهاي هپليتم 12 ساله دوستداشتنيم!

آوين

خوشتيپ كي بودي شماااا؟!

پ.ن:امروز تولدم بود ثمين از خونه مامانم زنگ زد بهم تبريك گفت..

عاشقشم كه تولد هيچكيو يادش نميره!

و من همون مامان34ساله ايم كه 2 تا فرشته دارم!

پ.ن2:امشب هم تولد مامانمه

داداشام و خواهرم اومدن دزفول(از اهواز)

قراره واسش تولد بگيريم!

پ.ن3:من خودم اصالتم تهرانيه ولي دزفول به دنيا اومدم و بزرگ شدم

ولي شوهرم تهرانيه و تهران به دنيا اومده و تهران بزرگ شده!

داداشا و خواهرم هم دزفول بودن رفتن اهواز واسه زندگي..!

سال نو تون پيشاپيش مبارك

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)