ღsamanooღღsamanooღ، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
❤avinoo❤❤avinoo❤، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

💟فرشته های صورتی من💟

4 شنبه سوری..

1396/12/24 23:13
نویسنده : ماMے jون...ღ👩
425 بازدید
اشتراک گذاری
چنین ﮔﻔﺖ ﺯﺭﺗﺸﺖ

ﮐﻪ ﺳﻮﺯﺍﻧﯿﺪ ﺑﺪﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺗﺎ ﺯ
آتش

برون آید نیکی‌..

______

4شنبه سوریتون با تاخیر مبارک

یه روز عالی در کنار خانواده بابا💜

ولی توی اون همه خوشی..

جای عشقی خالی بود..

که نبودنش حال هممون رو بد می کرد..

نمیشه گفت کیه..

چون هر وقت بهش فکر میکنم حالم بد

میشه..

ایشالا زود خوب میشی💜💜

(تا قبل از عید)

واسش دعا کنید..💛

_________

و اما هدیه ما به ثمین

(یه کاکتوس خیلی گوگولی)🌵🌵

آخه عاشق گل و گیاهه بچم😂

با افتخارررر این اخلاقش به من و خواهرم

رفته😊😊

خودشیفته ی کی بودم من؟!😂😂😐

کلا باغبون خونمونه!

وظیفه نگه داری از گل و گیاه ها به عهده

ایشونه😍😍

و اما کاکتوس مربوطه:



زحمت عکس هم خودش کشیده😍

و البته تزیین گلدون😊😊



پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)